sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Katsopas kuinka olen ollut ahkera

No niin, nyt on laatikko siivottu. Selvä ero edelliseen kuvaan, vai kuinka. Jäljelle jäi sulakkeita, paristoja, siimaa, pari mormuskaa ja heijastinta, ikkunanavaaja (jota olen etsinyt välillä kuumeisesti), kynttilänsydänlankaa, karhunpelotin (!) ja epämääräinen läjä patterikotelon kansia.


Kaiken pienen nippelin sun muun laitoin tähän Lidlistä ostamaani laatikkoon. Aika kätevä siihen tarkoitukseen, vai kuinka? Tarkoitukseni oli käyttää laatikko askartelutarvikkeille, mutta tässä se tulee ainakin hyvään tarkoitukseen. On minulla vielä yksi samankokoinen ja kaksi isompaa laatikkoa jemmassa. Jos vaikka niihin saisin laitettua askartelutarvikkeitani.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

WAU!!! No kyllä tosi iso muutos. Kyllä kannatti ryhtyä puuhaan.
Teetköhän samoin kuin minä, että käyt aina ohimennen ihastelemassa siistiä laatikkoa..? Se saa muuten tosi hyvälle mielelle. =)

Ninnalisa kirjoitti...

Siivosin laatikon yläpuolisen pöydän ja kumma homma, että heti löytyi tavaraa mitä työntää tuohon melkein tyhjään laatikkoon. Silti sitä kelpaa vielä ihailla. Tarttee varmaan käydä laatikko läpi uudelleen kun on kaikki kaapit ja nurkat koluttu kodinhoitohuoneessa. Mutta se on uskomatonta miten paljon tyhjää roinaa kertyy laatikoihin. Nytkin löysin sieltä pistorasian suojatulppia ja turvahakaneuloja... nuorimmaiseni täyttää kohta seitsemän. Ajattelin raaskia jo luopua niistä.

Anonyymi kirjoitti...

Hei vielä. Karhunpelotin on minulle aivan uusi juttu. Onkos sillä ollut käyttöä?
Taitaa tosiaan olla niin ettei ainakaan nuorimmaisesi kaipaa turvahakaneuloja, mutta.. tiedä vaikka keksit niille jotain muuta käyttöä? ;)

Ninnalisa kirjoitti...

Eipä ole vielä tullut kokeiltua karhunpelotinta. Se on jäänyt laatikkoon joka kerta kun olen metsään lähtenyt... Se joka tapauksessa toimii niin että siitä nykäistään nauha irti niinkuin sokka ikään ja se laite huutaa kimeällä äänellä sen jälkeen. Ja pitäisi pelottaa karhut tiehensä. Joskohan tämän kesän reissuille ottaisin sen taskuun. Samaten kuin lääkekaapissa olevan kyypakkauksen. Voi jumpe, tällainen tollo minä olen - paljon niistä on hyötyä kotona kaapissa jos tarvitsemaan sattuisin.

Turvahakaneulat on lähdössä kirppikselle. Jospa ne sieltä löytää uuden kodin.

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa jälkeä olet saanut aikaiseksi.

Minulla mennyt puhti kun ollut muualla siivoilemassa. No sain minäkin terassin juhannuskuntoon ja vähän muitakin paikkoja. Tätä askarteluhuonettani hiukan siivoillut, mutta äkkinäistä siivousta ei auta tehdä, ei löydä sitten mitään sen jälkeen :-)

Ninnalisa kirjoitti...

Minulla on Tia tämä siivous myös sellaista puuskaluonteista. Välillä menee pitkiä aikoja, että hyvä kun saan pyykit ja astiat pestyä. Sitten kun iskee into niin jo alkaa tapahtua. Ja sehän on käytettävä hyväksi.

Minun on myös siivottava ajatuksen kanssa. Olen jo nyt siivonnut monta asiaa niin hyvään paikkaan etten meinaa niitä millään löytää...