perjantai 11. huhtikuuta 2008

Se hamsteri minussa...

Aloitin eilen verhouskurssilla vanhan tuolin laittamista. Tai oikeammin olin jo ensimmäiset, syvyyssuuntaiset, narut sitonut aiemmin, mutta silloinen opettajani ei oletettavasti tiennyt kuinka ne kuuluu sitoa, vaan neuvoi väärin. Eilen sitten purin kaiken lähes alkuun ja aloitin uudelleen.


Sain kurssin vetäjältä tällaisen ihanan paketin verhoilukangasnäytteitä. Eikö olekin ihana ihminen! Kangasmalli on poistunut valikoimasta, joten hän ei niitä enää tarvinnut. Pitihän minun tilkut ottaa talteen, eihän niitä roskiinkaan saanut laittaa. En vaan oikein tiedä mihin niitä käyttäisin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Tilkut kannatti ottaa vastaan. Minä sain aikoinaan työpaikaltani kaikki valikoimista poistuneet kangasmallit. Niissä oli tosi isojakin paloja. Ne annoin aina ystävilleni. Tilkuistasi voit tehdä vaikkapa koristetyynyjä tai kassin.

Ninnalisa kirjoitti...

Eikö sitä ruukata sanoa että aika tavararan kaupihtee. Joten varmasti jossain vaiheessa näillekin tulee käyttöä. Sanoinkin opettajalle, että otan muutkin tilkut vastaan, jos niitä ei muualle saa menemään.

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita värejä tilkuissa, ihan minun makuuni.
Isäni käytti aikoinaan tuota samaa sanontatapaa, kun mökkiä rakentaessamme häneltä löytyi paljon kaikkea tarpeellista mitä oli säästellyt.

Kerrohan sitten mitä niistä olet keksinyt tehdä.

Ninnalisa kirjoitti...

Minä myös pidän noiden tilkkujen väreistä. Jos rakentaisin nukkekotia niin silloin olisi ihana käyttää kokolattiamattoon... muta ei ainakaan vielä.