perjantai 28. maaliskuuta 2008

Tilauslakko!

Minä olen nyt vakaasti päättänyt, että en tilaa netistä mitään. En mitään mikä liittyy askarteluun. En, en ja en. En vaikka mitä kivaa löytyisi. En ainakaan kuukauteen!

Eksyin tänään Minniksen sivuille ja jo kovasti selailin eri sivustoja. Tuolla olis tuota ihanaa ja tuolla tuota... Tuollaiset kynät olis pakko saada... Voi video! Vielä sentään pysyin pelkässä katselussa. Kuka pitäis mut poissa netistä ja kaikista ihanista kaupoista! Joku saisi laittaa minut rautoihin ja lukita netittömään selliin!

Yritin kovasti linkittää tuon minniksen linkin niin, että siinä näkyisi pelkästään Minniksen nimi, mutta enpä vaan osannut. Jos joku voisi minua siinä auttaa niin olisin kovin kiitollinen.

2 kommenttia:

Minnis kirjoitti...

Hih! Mä annan aina vahingon kiertää, itse kun tuon tuostakin löydän kotimaisista ja ulkolaisista blogeista linkitettynä kuta kummempia ihanuuksia mitä olisi 'ihanpakkosaada', tosin nyt on alkanut kukkaronpohja paistaa aikalailla, joten itsehillintää pitäisi kyllä alkaa vähän harrastaa :o)!

Tuo linkittäminen tapahtuu siten että kirjoitat sanan, 'mustaat sen' ja painat sitä vihreää paperiliittimen kuvaa, avautuu se laatikko johon tulee se linkki ja sitten vaan ok. ei ole vaikeaa :o)

Ninnalisa kirjoitti...

Kiitos tiedosta! Näillä ohjeilla onnistunkin sitten seuraavalla kerralla. Luulisin...

Minulla on noita "ihanpakkosaada" juttuja jo ihan kamalasti. Mutta nyt on ihan pakko säästää tai ihan pakko kasvattaa itsehillintää. Kuinka tylsää!